دستگاه‌های صوتی حرفه‌ای نظیر اسپیکر‌های پسیو و اکتیو، میکسر و پاور میکسر، میکروفون، هدفون، آمپلی فایر، رکوردر و پردازنده صدا در گروه وسایل گران قیمتی قرار می‎گیرند که تهیه آن‌ها کار آسانی نیست. به همین دلیل استفاده از این دستگاه‌ها باید توسط متخصصان و کارشناسان این حوزه انجام شود. اما گاهی کاربرانی با دانش کمتر از این دستگاه‌های حرفه‌ای استفاده می‌کنند که باعثی‌شود ناخواسته آسیب‌های قابل توجهی به آن‌ها وارد کنند.

در چنین شرایطی، خرید یک دستگاه دیگر کار چندان عاقلانه‌ای به نظر نمی‌آید. چرا که برای خرید این نوع دستگاه‌ها، کاربران باید هزینه‌های زیادی متحمل شوند. بنابراین اغلب افراد ترجیح می‌دهند با هزینه کمتر دستگاه معیوب خود را تعمیر کرده و از همان استفاده کنند.

در این حالت نیز نگرانی‌هایی نظیر استفاده از قطعات غیر اورجینال، فیک و بی کیفیت برای کاربران وجود خواهد شد.

آروند با ارائه خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیرات تخصصی دستگاه‌های صوتی، تصویری شامل تعمیر میکسر و تعمیر پاور میکسر، تعمیر میکروفون، تعمیر آمپلی فایر، تعمیر رکوردر صدا، تعمیر پردازنده صدا، تعمیر اسپیکر و تعمیر اسپیکر مانیتورینگ و تعمیر ویدئو پروژکتور باکیفیت بالا، اعتماد کاربران این دستگاه‌ها را کسب کرده‌اند.

گارانتی آروند به صورت تضمینی از قطعات اصل برای تعویض قطعه دستگاه‌ها استفاده کرده و تعمیرات را با قیمت مقرون به صرفه‌ای انجام می‌دهد.

متخصصین حرفه‌ای، مهارت‌های فنی، خدمات باکیفیت و قیمت مقرون به صرفه باعث شده است گارانتی آروند اولین انتخاب برای تعمیرات این دستگاه‌ها باشد.