بلاگ بیان ، محمد حسین نادی

نوشته ها و مطالب من

۱۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

با تلوبیون هرجا هستی جام جهانی رو از دست نده!

امروز با توجه به گسترش تکنولوژی و اینترنت ، همه روزه شاهد ارائه یک خدمت جدید مبتنی بر وب هستیم ، به طوریکه سرویس های مختلفی تحت وب به کابران ارائه شده و امکانات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می دهد.در بین امکانات مختلفی که از طریق وب به کابران ارائه می گردد یکی از امکاناتی که تقریبا فراگیر شده و این روز ها مخاطبان زیادی دارد وبسایت ها و اپلیکیشن های تلویزیون آنلاین است.که به کمک آنها می توان در هر زمان و مکانی به تماشای تلویزیون پرداخته و حین تماشای تلویزیون به انجام کارهای خود نیز پرداخت.  

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد حسین نادی

لوله کاروگیت چیست ؟

لوله کاروگیت یالوله کروگیت از جنس پلی اتیلن بصورت دوجداره برای کاربرد در شبکه های بدون فشار طراحی شده اند بار ترافیکی زیادی تحمل میکند سبک است جهت مصارف انتقال فاضلاب شهری و روستایی صنعتی و کشاورزی و انتقال آب توسط کوپلر و واشر نصب می شود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد حسین نادی

تلویزیون رو با تلوبیون آنلاین تماشا کن!

امروز سرعت پیشرفت تکنولوژی تا حدی بالاست که در بسیاری از موارد از امکانات جدیدی که فراهم شده خبر نداریم؛ البته همیشه هستند کاربرانی که از آخرین فناوری‌های روز دنیا بهترین استفاده را می‌کنند. امکان مشاهده پخش زنده و آرشیو ۳۰ شبکه تلویزیون ایران به صورت آنلاین در وب‌سایت و اپلیکیشن تلوبیون طرفداران بسیاری پیدا کرده است. 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد حسین نادی

متدولوژی یا روش شناسی چیست ؟

متدولوژی خط مشی های گام به گام موسسه ها و شرکتها است که برای تکمیل یک یا چند مرحله از مراحل چرخه تکاملی به کار گرفته میشود . هر متدولوژی تکنیکها و استانداردهای خاص خود را به چرخه تکاملی تحمیل میکند.

متدولوژی ، مجموعه ای از اصول کلی مربوط به روش ها است. که در هر وضعیت مشخص باید به یک روش خاص مناسب به آن وضعیت تبدیل شود. مجموعه ای از روال ها ، فنون ، ابزار و مستنداتی که توسعه دهنگان سیستم در تلاش برای پیاده سازی یک سیستم اطلاعاتی جدید، از آنها بهره می گیرند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد حسین نادی

موبایل گدون ؛ مخاطره جدید وب مسترها

امروزه بسیاری از مردم با موبایل به گشت‌وگذار در اینترنت می‌پردازند. احتمالاً شما هم به وب‌سایت‌هایی برخورده‌اید برای صفحهٔ موبایل طراحی نشده‌اند و برای دیدن متن‌ها باید مرتب بر روی نقاط مختلف آن زوم کنیم یا لینک‌ها آن‌قدر به هم نزدیک هستند که به‌سختی می‌توان با صفحهٔ لمسی و بدون موس، لینک موردنظر را انتخاب کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد حسین نادی

معیارهای انتخاب طراح سایت

برای یک شرکت یا مجموعه تجاری برخورداری از یک سایت قدرتمند و کارآمد بدیهی بنظر میرسد ولی اولین قدم برای شروع، انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت خواهد بود. به منظور موفقیت در بازار رقابتی، شما نیاز دارید بهترین تجربه را برای مشتریان خود رقم بزنید. با تغییرات وسیع بازاریابی در طول سالها، سایت های اینترنتی و نرم افزارهای موبایل به قدری در میان مردم و بخصوص جوانان جا باز کرده اند که هرکسی در فکر راه اندازی یک سایت یا تجارت در فضای اینترنت می باشد. معیارهای انتخاب شرکت طراحی سایت وابسته به کاربرد سایت مورد نظر شما و همچنین بودجه در نظر گرفته شده متفاوت خواهد بود در نتیجه همواره نمیتوان یک گزینه را به همه پیشنهاد کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد حسین نادی

مروری بر روش های ترکشن یا جذب مشتری در استارتاپ ها

پائول گراهام، بنیانگذار شتابدهنده Y-Combinator می گوید: «استارتاپ شرکتی است که برای رشد سریع ایجاد شده است. صرفا هر شرکت نوپایی استارتاپ نیست. حتی اینکه کسب و کارتان بر بستر فناوری باشد یا جذب سرمایه کنید هم شما را استارتاپ نمی کند. تنها شاخصه مهم برای یک استارتاپ، رشد سریع است. هر چیز دیگری در ادامه رشد معنا پیدا می کند.»

در این پست به بررسی مهمترین عامل حیاتی استارتاپ، یعنی کشش یا همان Traction می پردازیم. بطور کلی کشش به معنی میزان پیشروی یک استارتاپ در جذب مشتری یا کاربر است.  منظور از کانال کشش (Traction Channel) نیز همان کانال توزیعی است که مشتریان را به سمت محصول شما سرازیر می کند که برخی نیز آنرا کانال جذب مشتری (Customer Acquisition Channel) می نامند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد حسین نادی

برای پدرم ، دوستی به مثابه پدر

سنگ هم از آسمان میبارید،آرام بود،انگار نه انگار چند لحظه ای تاملی میکرد و میگفت (فَأَمَّا الزَّبَدُ فَیَذْهَبُ جُفَاء) آیه ۱۳ سوره رعد - (کف روی آب بعد از مدتی محو خواهد شد.).من سرشار از استرس بودم و او مثل دریا،آرام آرام. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد حسین نادی

اینترنت اشیاء چیست؟

دنیای امروزی دنیایی است که در آن، اطلاعات حرف اول را می‌زند و به نوعی می‌توان به آن‌ها مفهوم طلای مجازی را اطلاق کرد؛ اینترنت اشیا نیز با دانستن این مسئله‌ی مهم، بر پایه اطلاعات شکل گرفته و آن را به تمامی اشیای پیرامون محیط زندگیمان بسط داده است . این روزها در باره‌ی اینترنت اشیاء بسیار می‌شنویم، مایکروسافت، گوگل، سامسونگ، کوالکام، ال‌جی و دیگر کمپانی‌های فعال در حوزه‌ی فناوری تلاش می‌کنند تا پیش از باقی شرکت‌ها به یک پلتفرم جامع برسند. با این حال اینترنت اشیا برای بسیاری از افراد مبهم است اینترنت اشیاء

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد حسین نادی

معرفی کوادکوپتر تلو DJI Tello

در عین ناباوری ، DJI محصولی را ارائه کرده است که در طبقه کواد کوپتر های هابی و سرگرمی قرار می‌گیرد. با معرفی تلو تمامی محاسبات مخاطبان DJI اشتباه از آب درآمد و اینبار با یک کوادکوپتر ارزان طرف هستیم. کوادی که پیش‌بینی می‌شود بازار بسیاری از برندهای کوادکوپترهای ارزان را تحت شعاع قرار می‌دهد.

در ادامه با توضیحاتی کامل و جامع درباره این کوادروتور سبک و ارزان، شما را هر چه بیشتر با این Drone آشنا خواهیم ساخت...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد حسین نادی